HTML

Levelek Apunak

Apukámnak, hogy tudja, mit is jelent nekem..

Friss topikok

Címkék

Archívum

első.

2011.08.15. 23:36 idc.

 Érezted már azt hogy 100 ember társaságában is szörnyen egyedül vagy? Hogy rohannál valahova messzire, de félsz elindulni,mert úgy érzed egyedül kéne menned? A legrosszabb az egészben, hogy nagyon jól tudod, te voltál az aki minden hidat felégetett maga után. Minden biztos pontot száműzött az életéből, amibe most kapaszkodhatna. Még a legutolsó cérnaszálat is eltépte, dacból, büszkeségből, ego-ból, és most rohadtul egyedül vagy. Ülsz egy szoba mélyén és magadba roskadsz, sehogy sem találod a helyedet és ötleted sincs, hogy hogyan oldd meg a helyzetet. Egy  halvány reménysugár se. Miért lökök el mindenkit magamtól, akit szeretek? Miért kell menetrendszerűen száműznöm a boldogságot, a nevetést, az örömöt? Talán valami reflex, esetleg legbelül tudom, hogy megérdemlem, hogy most egyedül üljek, mert magamnak hoztam össze az egészet, hát oldjam is meg. Félek. Ha nekikezdeni lenne is erőm, az első visszautasított bocsánatkérésnél feladnám. Gőzöm sincs hogy hogyan kezdjek hozzá. Pedig a lista hosszú. Bár van pár olyan személy, aki komoly protekcióval élhetne, első közöttük az Apukám. Miatta küzdök most a legjobban. Persze a saját hülyeségem végett. 

Ha látod ezt, Apu, kérlek csak olvasd végig.

Ez a kép megtalálható az egyik legnépszerűbb közösségi portálon

 

A kép alatt ez áll:

"Azt mondtam magamnak, hogy mostantól erős leszek, annak ellenére, hogy egyes egyedül vagyok és sírok. Azt mondtam magamnak, hogy mostantól boldog leszek és nem aggódok, annak ellenére, hogy akit szerettem, elvette minden boldogságom. Azt mondtam magamnak, hogy mostantól senki miatt nem esek megint pofára, annak ellenére, hogy titokban most is szeretek valakit. Azt mondtam magamnak, hogy mostantól megpróbálok túllépni azon a valakin, annak ellenére, hogy most is sírok, miközben gépelem mindezt és arról a valakiről álmodozom. Nehéz azt tettetni, hogy boldog vagy, nehéz nem próbálkozni, és nem szeretni azt a valakit. Nehéz továbblépni, mikor úgy érzed, egyes egyedül vagy."

 

 

Hosszú-hosszú hónapok óta.

Nagyon nagyra voltam magammal, úgy gondoltam okos vagyok, jobb mindenkinél magam körül, pedig mérhetetlenül ostoba vagyok, mutatja ezt az is, hogy hónapok csendje és önmarcangolása kellett ahhoz,  hogy ezt végre belássam. Buta, önző Zsini. Azt mondják az igazság fáj, de sokszor mégis úgy véljük, az az ember okozott nekünk fájdalmat, aki kimondta, pedig mi magunk vagyunk azok, akik bármiben is hibáztathatóak. Igazad volt Apu, nagyon sok mindenben, majdnem mindenben. Egyet kivéve. Szeretném megmutatni, hogy TE mit is jelentesz nekem egészen pontosan. Egészen az elejétől.

Mert lehet hogy másoknak te ilyen vagy:

vagy esetleg ezt jelented:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De ez nem én vagyok. Mert NEKEM te tudod milyen vagy?

vicces

Kedves

Megértő

Elnéző

Szerető

Gondoskodó

Okos

Becsületes

Segítőkész

Nagy utazó

humoros

Jó társasági ember

Ezermester

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyon sokat gondolkoztam azon, hogy vajon mi  lenne a tökéletes ajándék születésnapod alkalmából.Vajon mi lehet az a tárgy, ami örömet okozhatna, amire szükséged van tőlem, amit nagyon szeretnél, és rájöttem, hogy mindenféle ajándék helyett azzal kéne foglalkoznom, amit annyiszor elszalasztottam megtenni.Talán ez lehet az egyik legjobb dolog amit most neked adhatok:

  K ö s z ö n ö m !

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://levelekapunak.blog.hu/api/trackback/id/tr63156720
süti beállítások módosítása